سرکتاب دعا ۱۲۱

سرکتاب دعا ۱۲۱

پیام مدیر سایت :

محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما

در این روش شما نام خود به همراه نام مادرتان را ارسال می کنید و بررسی صورت می گیرد و جواب سرکتاب انلاین برای شما ارسال می شود. در سر کتاب انلاین با دقت طالع ابجدی شما مورد بررسی قرار می گیرد. همچنین می توان از سرکتاب انلاین با قران استفاده کرد. در سرکتاب انلاین با قران دیگر نیازی به نام طرفین نیست.

در سر کتاب طالع ابجدی بعد از بدست اوردن طالع باید طبع شخص را بدست اورید. طبایع بر ۴ نوع است بادی خاکی ابی و اتشی. سرکتاب برای بدست اوردن طبع اشخاص باید نام شخص را به ابجد کبیر بدست اورید و ۴ تا ۴ تا طرح کنید سرکتاب حاصل هر چه بود طبع شخص است و عددی است بین ۱ تا ۴

سرکتاب ابجد و سرکتاب با قران دو روش مرسوم جهت انجام این امر است. روش سر کتاب ابجد به وسیله حروف ابجد صورت می گیرد و اطلاعات زیادی راجع به طالع شخص بدست می دهد و دقیق ترین روش همین روش می باشد.

بعذ از نمازهای واجب در همان حال که نشسته اید ابتدا چند مرتبه صلوات بفرستید دعای محبت سپس نیت جلب محبت شخص مورد نظرتان را کرده و این دعا را ۱۱ مرتبه بخوانید. دعای محبت از راه دور زمانی کاربرد دارد که شما از معشوقتان دور هستید و به او دسترسی ندارید و بدین طریق او را به سمت خود جلب می کنید

زبان بند قطعا می تواند تاثیرات فوق العاده ای برای شما داشته باشد به شرط انکه با اعمال و رفتار خود سبب نشوید که کسی به خود اجازه دهد در مورد شما بد بگوید. دعای زبان بند شوهر,دعای زبان بند قوی از راه دور,دعای زبان بند صم بکم عمی,دعای زبان بند قوی برای شوهر و دیگر ادعیه بستن زبان که ذکر شد می تواند شما را در رسیدن به مقصود یاری نماید. با توکل بر خدا و اصلاح اشتباهات و به کمک این ادعیه مجرب به بهترین نتیجه خواهید رسید.

مجموع دعای بخت گشایی قوی, دعای بخت گشایی سریع بهجت و ایاتی که اورده شد به جهت بخت گشایی تضمینی و ازدواج از جانب بزرگان و معصومین توصیه شده است و انجام این دستورات می تواند در کنار اقدامات عملی مفید باشد. صرفا یک جا نشستن و دعای گشایش بخت خواندن دردی را دوا نخواهد کرد و باید از اسباب و وسایلی که خداوند در اختیار انسان قرار داده کمک گرفت. ازجمله این اسباب و وسایل اقوام و اشنایان هستند که می توانند زمینه ازدواج شما را فراهم و ازدواج شما را تسهیل نمایند که این کار بسیار توصیه شده و ثواب بزرگی نیز دارد.



بازدید : 379
سه شنبه 31 خرداد 1401 - 23:5
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: